اطلاعیه دفتر آموزش دوره اول متوسطه درباره استمرار آموزش و برگزاری امتحانات پایان سال
💠با توجه به آغاز امتحانات دوره متوسطه اول از تاریخ ۹ خرداد، ضروری است رؤسای محترم ادارات آموزش و پرورش، کارشناسان مسئول و کارشناسان مدارس شبانهروزی و نمونه دولتی، و همچنین سرگروههای مدیران استان و مناطق (ماهر)، بر تداوم و استمرار فعالیتهای آموزشی مدارس بهصورت حضوری و مجازی تا زمان مقرر نظارت لازم را داشته باشند.
💠با عنایت به حذف آزمون هماهنگ کشوری پایه نهم، پیشنهاد میشود ادارات کل آموزش و پرورش استانها در پایههای هفتم، هشتم و نهم حداکثر در دروس ریاضی، علوم و ادبیات فارسی آزمون هماهنگ استانی با سؤالات استاندارد، مفهومی و عملکردی طراحی و به مناطق و مدارس ارسال کنند و هماهنگی لازم برای برنامه امتحانات پایانی این دروس را نیز به عمل آورند.
💠بدیهی است امتحانات پایانی دوره متوسطه اول باید طبق آییننامه حداکثر تا پایان خردادماه به اتمام برسد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.